woensdag 26 september 2007

Brief aan Henk Blanken

Beste Henk,

Ik heb u boek Pop-up gelezen. Ik vond het een interessant boek. De reden waarom ik het interessant vond, was omdat ik meer over de verschillen en vergelijkingen van het oude en nieuwe media te weten kwam.

Het meest interessante hoofdstuk vond ik; "Maar is het ook allemaal waar?". Waar u schrijft over journalisten de waarheid veranderen, door dingen te veranderen, verdraaien of weg te laten. Hierbij kunnen er dingen nog al uit de hand lopen.

Ik heb dit wel eens in films gezien dat dit soort situatie gebeuren. Maar toen ik dit hoofdstuk las wist ik niet dat het ook in het echt voorkwam, dat journalisten zo ver gingen. Ik heb nu wel een andere gedachten als ik bijvoorbeeld iets lees in de krant.

Groeten,

Raphaël Pinas
TDI1

Geen opmerkingen: